Ο Δήμαρχος Π. Φαλήρου και ο Σύλλογος «ΑΛΜΑ» εγκαινίασαν τη διεθνή συνάντηση φορέων ψυχικής υγείας

image_pdfimage_print

Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου Erasmus+ IDA (Inclusive Digital Academy), ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου Γιάννης Φωστηρόπουλος καλωσόρισε και υποδέχθηκε  στο Παλαιό Φάληρο τους εκπροσώπους και τις επιστημονικές αποστολές από 11 οργανισμούς και φορείς ψυχικής υγείας, από 10 χώρες, που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα.

Την διήμερη συνάντηση διοργανώνει ο Πανελλήνιος Σύλλογος Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων «ΑΛΜΑ» και συμμετέχουν οι εκπρόσωποι  φορέων ψυχικής υγείας από Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία, Πολωνία, Τουρκία, Λιθουανία, Βουλγαρία και Ελλάδα, οι οποίοι θα αναλύσουν την πορεία και την εξέλιξη του προγράμματος έως σήμερα και θα προγραμματίσουν τις δράσεις και τα βήματα για την επόμενη περίοδο.

Το πρόγραμμα Erasmus+ IDA (Inclusive Digital Academy) είναι μια στρατηγική συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών με στόχο την ανάπτυξη ενός ψηφιακού εργαλείου για τη μείωση των κοινωνικών ανισοτήτων και την προώθηση της κοινωνικής ένταξης των ατόμων με αναπηρία, τόσο σε προσωπικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο.

Μέσα από την ανάπτυξη της συγκεκριμένης πλατφόρμας και μετά την μεταβατική περίοδο πιλοτικής εφαρμογής και την ολοκλήρωση του προγράμματος, το output θα είναι δημόσια διαθέσιμo, προσαρμοσμένo στις δεξιότητες των ατόμων με νοητική αναπηρία. Σε σύνδεση με τις πραγματικές τους ανάγκες και με την ευχέρεια δυνατότητας να καλλιεργηθούν δεξιότητες και γνώσεις, ενεργοποιώντας παράλληλα την κριτική σκέψη και αντίληψη των χρηστών.

Ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου Γιάννης Φωστηρόπουλος, στον χαιρετισμό του, στάθηκε στην πολυετή και εποικοδομητική συνεργασία του Δήμου Παλαιού Φαλήρου με τον Σύλλογο Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων «ΑΛΜΑ» και υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι «στον πυρήνα της Δημοτικής Πολιτικής είναι η εκπαίδευση και η ένταξη των ατόμων με αναπηρία, η στήριξη και η αποφόρτιση των οικογενειών τους και η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας».

ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ 17/3/2022