Με δυνατότητα Ηλεκτρονικών Ραντεβού, η πρόσβαση των πολιτών στις υπηρεσίες του Δήμου Παλαιού Φαλήρου
Με στόχο την εξυπηρέτηση και την μείωση της ταλαιπωρίας των συναλλασσομένων
Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του Δήμου Παλαιού Φαλήρου και με στόχο την απλοποίηση των διαδικασιών εξυπηρέτησης των πολιτών, ο Δήμος Παλαιού Φαλήρου προσφέρει πλέον την δυνατότητα Ηλεκτρονικών Ραντεβού στους δημότες, τους κατοίκους και τους επαγγελματίες της πόλης οι οποίοι επιθυμούν να έχουν πρόσβαση και επικοινωνία με τις υπηρεσίες του.
Σε αυτή την κατεύθυνση, οι συναλλασσόμενοι πλέον, μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης https://palaiofaliro.gr/egwebapps/rantevou-app/rantevou , θα έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού με την υπηρεσία που επιθυμούν (Άδειες Καταστημάτων, Υπηρεσίες Ληξιαρχείου, Υπηρεσίες Δημοτολογίου, Τεχνική Υπηρεσία, Τμήμα Εσόδων, Ταμειακή Υπηρεσία), την ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί (αλλά και να το ακυρώσουν και να το μεταθέσουν) και να ενημερωθούν για τα απαραίτητα δικαιολογητικά που ενδεχομένως χρειαστεί να έχουν μαζί τους.
Με την νέα δυνατότητα που παρέχεται πλέον από τον Δήμο Παλαιού Φαλήρου, αναμένεται η αποσυμφόρηση και η μείωση της ταλαιπωρίας των δημοτών, η απάλειψη των «ενοχλητικών» και «κουραστικών» ουρών για το κοινό και η αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη, με σαφή, ουσιαστικά και κυρίως μετρήσιμα αποτελέσματα στην καθημερινότητα του, δημιουργώντας ένα ευρύ πλέγμα ψηφιακών υπηρεσιών, εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες και την εξέλιξη της τεχνολογίας.